Monday, July 13, 2009

God is a DJ.

Inte för att jag vill framhäva mig själv men lite nöjd var jag ändå med att halvt om halvt ha agerat DJ på en fest. I vilket fall så var de flesta nöjda med mina låtlistor. Lyckades till och med något så när med dansbandslistan (det var en order) och reggaelistan (bara gamla godingar och inget mesigt Inner Circle-skit). Det har annars varit rätt mycket av socialt umgänge med vänner under de gångna dagarna. Deltog exempelvis i en grillfest där vi hade lyckats samla fyra av fem snubbar (med familjer) som brukar träffas då och då. Inte alls illa. Dock hade vi valt en lite dålig kväll eftersom himlen öppnade sig men det gick ju att ha trevligt inomhus också. I övrigt har jag blivit utsedd att försvara min hemtrakts ära om några dagar, vilket jag snart ska berätta mer om.

No comments: